Випуск 1 (78) 2025
Medvid Larysa, Didovych Oleksandr, Yanchyk Ihor
MODERN CONCEPTS OF FORMATION AND TRANSFORMATION OF LOGISTICS NETWORKS IN THE TOURISM AND RECREATION SPHERE
Фісуненко П.А., Анферов А.А.
КЛАСИФІКАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В ДЕВЕЛОПМЕНТІ
Ярема Я.Р., Cуль Н.Р.
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Biletska Natalia, Galachenko Oleksandr, Nahornyi Vitalii
RISKS AND RISK MANAGEMENT METHODS IN THE CONTEXT OF ECONOMIC SECURITY OF AN ENTERPRISE
Havrylets Olesya, Bilak Oleksandr, Khoma Serhiy
DIGITAL BUSINESS MANAGEMENT: ASPECTS OF CONTROL AND OVERSIGHT OF BUSINESS OPERATIONS
Гоблик-Маркович Н.М., Хаустова К.М., Микуланинець С.І.
УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ
Korolovich Oksana, Holovachko Vasyl, Pigosh Vasyl
USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND MACHINE LEARNING IN ANALYZING THE QUALITY OF ACCOUNTING AND FINANCIAL REPORTING
Фомічов Д.М.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВАНТАЖНОГО КАРШЕРИНГУ В УКРАЇНІ
Каламан О.Б., Мінєєв А.С.
СУЧАСНА ПАРАДИГМА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Борболюк Є.А., Томашук І.В.
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРУ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПОЛІТИКИ
Tеreshko Yuliia, Nahorna Olena
MODERN FEATURES OF INTERNATIONAL TRADE DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF DIGITALIZATION
Тимощук О.О.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ СТАБІЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В ІСПАНІЇ ПІД ЧАС ТА ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Bublyk Lilia
LEVERATING KOTTERS 8-STEP CHANGE MODEL FOR EFFECTIVE AL INTEGRATION IN EDUCATION
Семенда Д.К., Семенда О.В.
РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЛОГІСТИКИ В РОЗВИТКУ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Фімяр С.В., Коваль Д.О.
ІННОВАЦІЙНЕ ПРОЕКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЕКОСИСТЕМ
Костишин Н.С.
КРИТЕРІЇ ВИЗНАННЯ Й ГРУПУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Гаркуша С.А.
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Жеватченко В.С.
ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АГРАРНОГО СЕКТОРУ В КОНТЕКСТІ СТРУКТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ЕКОНОМІКИ
Вержиковський Д.М.
ІНТЕГРАЦІЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В DIGITAL-МАРКЕТИНГ LUXURY-СЕГМЕНТА
Lysenko Sergii
PREDICTIVE TELEMETRY IN THE MANAGEMENT OF BUSINESS PROCESSES IN THE AUTO TRANSPORT INDUSTRY
Церковнюк О.Е.
СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТАРТАПІВ В ІТ-СФЕРІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Байрамова О.В., Ліганенко І.В., Боденчук П.С.
ФІЛОСОФСЬКИЙ ВИМІР СУЧАСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: УКРАЇНСЬКИЙ І ГЛОБАЛЬНИЙ КОНТЕКСТИ
Гудзь Ю.Ф., Шостаковська А.В.
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОНЛАЙН-РИТЕЙЛЕРА
Лазебник В.В.
КРИЗА ЯК ЧИННИК ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Руденко В.В., Рум’янцева К.Є.
МІЖНАРОДНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ В МИТНІЙ СПРАВІ
Бабух І.Б., Гордіца Т.М.
СТАЛИЙ РОЗВИТОК РЕГІОНІВ УКРАЇНИ: ЗАГАЛЬНОКОНЦЕПТУАЛЬНЕ РОЗУМІННЯ ТА МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
Белінська Я.В., Пілевич Д.С.
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ІНКЛЮЗИВНИХ ПІДПРИЄМСТВ І ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
Demydiuk Serhii, Kraychuk Serhii, Khomych Sergii
IMPLEMENTATION OF MARKETING COMMUNICATION POLICY OF A HIGHER EDUCATION INSTITUTION: REGIONAL CONTEXT
Петриняк У.Я., Каганов В.Б.
ЦИФРОВІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Flehantova Anna, Kupriienko Yevheniia
ANALYSIS OF THE COMPETITIVENESS OF CLOTHING COMPANIES IN THE GLOBAL MARKET
Flehantova Anna, Romaniukha Daria
THE ESTABLISHMENT OF TNC AS KEY FIGURES IN THE ACCELERATION OF ECONOMIC GLOBALIZATION PROCESSES
Галущак В.В.
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ СТРАХОВОГО РИНКУ
Дерев’янчук В.Е.
ФАКТОРИ ВЗАЄМОВПЛИВУ МІЖ ЕКОНОМІЧНОЮ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЄЮ ТА ГЛОБАЛЬНОЮ ТУРБУЛЕНТНІСТЮ НА ПРИКЛАДІ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Боярова О.А., Савченко Н.Л.
ЗВІТНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЗОРОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ КРИТИЧНИМ ІМПОРТОМ
Рудик О.В.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН
Соболєва Г.Г.
ОБҐРУНТУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ HR-СИСТЕМ В СУЧАСНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Гаврилко Т.О., Турова Л.Л., Петрова А.М.
ПРИЙНЯТТЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ РИЗИКУ
Герасимчук В.Г.
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО В СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Mykhalko Anastasiia, Kubanov Ruslan, Makatora Dmytro
IDENTIFICATION OF CLIENT NEEDS AS A KEY COMPONENT OF PROFESSIONAL COMMUNICATION AND SUCCESSFUL PERSONAL SALES BY A MANAGER OF AN ARCHITECTURAL AND CONSTRUCTION COMPAMY
Сиротюк Г.В., Стахів І.М.
ОСОБЛИВОСТІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ В ЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Тимошенко В.Б.
ІНСТРУМЕНТАРІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ: СУЧАСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
Багорка М.О., Перерва К.А.
ВПЛИВ МЕДІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ У МАРКЕТИНГОВІЙ КАМПАНІЇ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЛАСУНКА»
Yevdokimova Olha, Komleva Tetіana, Kramskyi Serhii
MANAGEMENT PROCESSES OF INFRASTRUCTURE PROJECTS AND PROGRAMS IN THE SPHERE OF WATER TRANSPORT DURING TURBULENCE IN UKRAINE
Македон В.В., М’ячин В.Г.
РОЛЬ ЛОКАЛІЗОВАНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДСИСТЕМИ У РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Можарівський Я.А.
ПОТЕНЦІАЛ ПУБЛІЧНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Герасименко О.О.
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ: КВІНТЕСЕНЦІЯ, ФУНКЦІОНАЛ, СКЛАДОВІ
Гужва В.М.
АРХІТЕКТУРНИЙ ПІДХІД ДО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ АКАДЕМІЧНИХ УСТАНОВ
Поляк-Свергун М.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ У ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ
Ромащенко О.С., Качмала В.І., Павлов В.А., Грачов Б.О.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ SMM-ПРОСУВАННЯ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ
Тарасова К.І., Кравець Д.Д., Новак Г.В.
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА ФАЛЬШИВІ АКАУНТИ: ВИКЛИКИ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
Школенко О.Б., Терещенко Е.Ю., Сусіденко В.Т.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
Бабенко І.В., Большая О.В, Жданова-Неділько О.Г.
КОМУНІКАТИВНИЙ СКЛАДНИК ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО СКЛАДУ
Багорка М.О., Юрченко Н.І.
ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОНЛАЙН-ШКІЛ З ПСИХОЛОГІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ, АНАЛІЗ ТА СЕГМЕНТАЦІЯ ЇХ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ
Вовчанська О.М., Турчин Ю.В.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ БІЗНЕСУ ЧЕРЕЗ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ
Макаревич О.В., Михайлик О.М.
ІНСТРУМЕНТИ МОДЕЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Червона О.Ю., Киретів А.-Х.Я.
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І РОЗВИТОК БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Мазоренко М.В.
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ОБЛІКУ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ СЕКТОРІ: ДЕРЖАВНІ ІНІЦІАТИВИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ
Мельник Т.С., Христофор О.В., Ціхановська О.М.
НАПРЯМИ І ВИДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕННЯХ ДАЛЕКОГО СПОЛУЧЕННЯ
Панасюк О.М.
ОЦІНКА ВПЛИВУ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ